Zdobądź super moce – na rynku pracy !

Istnieje przynajmniej 10 powodów, dla których warto zakupić ten kurs. A każdy z nich może zupełnie odmienić Twoją karierę lub wznieść ją na całkowicie nowy poziom.

Zapraszamy do udziału w praktycznym kursie “Specjalista ds. Kancelarii”, który pomoże Ci opanować techniki porządkowania zgromadzonej dokumentacji, zasady tworzenia oficjalnych pism oraz skuteczne zarządzanie dokumentacją zarchiwizowaną. Dowiesz się również, jakie przepisy prawne obowiązują w zakresie archiwizacji dokumentów oraz gdzie szukać Kurs został również stworzony dla osób poszukujących kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania kancelarią prawną lub biurem adwokackim szczegółowych informacji. Szkolenie uprawnia również do świadczenia pracy w biurach na stanowisku asystentki/ asystenta, recepcjonisty/ recepcjonistki i na wielu innych gdzie wymagana jest wiedza z zakresu administracji biurowej i obsługi klienta.

Wymagania do zapisu: ukończone 18 lat.
Nasze szkolenie dostępne jest w formie pdf, co daj Ci możliwość uczenia się gdzie chcesz i kiedy tylko chcesz!
Zdobądź zawód przyszłości już dziś!
Zamiast zapisywać się na tradycyjne szkolenia, kursy zacznij działać z naszym szkoleniem. Będziesz mógł wdrażać wiedzę z dnia na dzień, a z pomocą wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach możesz doskonalić swoje kompetencje zawodowe każdego dnia.

 

Czego się nauczysz:

Zagadnienia z zakresu obsługi kancelarii:

  • Informacja w pracy biurowej
  • Korespondencja w sprawach osobowych, finansowych, z kontrahentami przedsiębiorstwa, instytucjami finansowymi, organizacjami administracji rządowej i samorządu terytorialnego
  • Rodzaje urządzeń biurowych
  • Rodzaje i sposoby tworzenia dokumentacji biurowej
  • Zarządzanie dokumentacją
  • Obsługa klientów
  • Trudne sytuacje w pracy
  • Dokumentacja elektroniczna
  • Tworzenie Akt osobowych
  • Archiwizacja dokumentów
  • Zadania sekretariatu
  • Wyposażenie sekretariatu
  • Opis stanowiska asystentki-sekretarki
  • Obowiązki i zadania asystentki-sekretarki

Zagadnienia prawne:

  • Stosunki majątkowe między małżonkami
  • Opodatkowanie spadków i darowizn oraz podatek od nieruchomości
  • Dziedziczenie
  • Rozwód i separacja
  • Alimenty
  • Umowy
  • Prawo budowlane
  • Nieruchomości i księgi wieczyste
  • Sprawy obywatelskie

 

 

Co zyskasz, kupując ten kurs?

Każdy uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia, w formie pdf w języku polskim, angielskim i niemieckim (dokumenty przesyłamy na Państwa adres mailowy). Na certyfikacie nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową, liczba godzin na dyplomie to 100.

Nasze szkolenia mogą pomóc w podjęciu pracy w Polsce i krajach Unii Europejskiej. Kurs honorowany jest przez urzędy pracy, fundacje i jest pomocnym dokumentem przy składaniu wniosku o dofinansowanie z UE i pomaga przy zakładaniu własnej działalności gospodarczej i składaniu wniosku o dofinansowanie z UP.

 

Dlaczego warto z Nami zdobywać wiedzę?

 

Firma Skeleton  istnieje na rynku od 2015 r. Specjalizuje się w kursach biznesowych, zawodowych, hobbistycznych i doszkalających w trybie e-learningowym. Nasza usługa skierowana jest do osób, które chcą zdobyć nowy zawód, podnieść swoje kwalifikacje zawodowe lub zdobyć wiedzę, ale szczególnie polecane są dla osób pragnących zaistnieć na rynku pracy. Firma Skeleton miała przyjemność tworzyć projekty szkoleniowe dla sektora administracji państwowej, wyższych uczelni i sektora biznesowego. Współpracujemy przy tworzeniu kursów z ekspertami z doświadczeniem praktycznym.

Skeleton jest instytucją szkoleniową

Posiadamy wpis do Ewidencji Szkół i Placówek Niepublicznych o nr. RSPO palcówki: 274552. Posiadamy Certyfikat Jakości usług SUS o nr DEKRA/SUS/000782. Wpis gwarantuje Państwu rzetelność dokumentu, ponieważ po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie oparte o wytyczne Ministra Edukacji Narodowej.

 

Lepsza praca, to lepsze życie!